SRC M4 GEN II

04.10.2011 21:31

M4 933 je útočná puška armády spojených států, vyráběná firmou COLT. Verzi 933 používá především námořnictvo. Tato AEG M4 od kvalitnější firmy SRC mě překvapila svým zpracováním, tělo, vnější hlavěň nosné ucho a mířidla jsou vyrobeny z kovu, předpažbí a pažba jsou z nylonu, pažbička je z ABS, bronzová vnitřní hlaveň která velice přesná, předčí  DBOY a Cymu, matný tmavě šedý povrch je osazen reálným ražením, na těle jsem nenalezl žádná loga ani ražení SRC, jen na spodku pažbičky je malý nečitelný nápis SRC kterého si určitě jen tak nevšimnete, povrch se snadno ošoupe, u této zbraně jsou místo šroubků použity čepy, které lze  utáhnout imbusovým šroubovákem, takže zpracování je na úrovni akorát by na zbrani mohla být větší vrstva šedé barvy, poslední věc co se týče zpracování a která mě hodně zklamala je velká milimetrová mezera mezi spodní části a vrchní částí těla zbraně a světle šedý mechabox z této škvíry prosvítá viz. obrázek u nadpisu. Ke zbrani není dodáván akumulátor ani nabíječ, já zakoupil tento akumulátor a tento nabíječ. Po vložení akumulátoru do předpažbí a seřízení hop-up se zbraň předvedla v celé své kráse, v této zbrani je pružina M90, zbraň dosahuje úsťové rychlosti 330FPS (100m/s) a dostřelí až kolem 50ti metrů, kadence s akumulátorem 8.4V je přijatelná, pro dosažení vyšší kadence stačí zakoupit akumulátor 9.6V to je však pro tuto zbraň maximum, větší kadence už by mohla zbraň poškodit. Dle výrobce jsou kovovém mechaboxu gen II použity: kovová 6mm ložiska, kovová ozubená kola, plastový zesílený píst, plastový trn pružiny, hlava pístu s protitlakým těsněním, ultrazátěžový motorek SRC, pružina m90. Ve výhozném okénku zbraně je skryt kovový regulovatelný hop-up. Ke zbrani je dodáván kovový zásobník na 300BB. Se zbraní jsem již vystřílel 9000BB a zatím se mi jen urval takový výstup ze skeletu mechaboxu který zabraňuje kontaktům u spouště aby při střelbě na SEMI nevypadli za spoušt, takže jsem musel zakoupit nový skelet gearboxu za 400korun, SRC tedy vyrábí celkem levné skelety mechaboxu, rovnou jsem také zakoupil novou nízkoodporovou kabeláž od Aimtop s touto M4 jsem celkem spokojený a vřele ji všem doporučuji, pokud chcete levnou (4000kč) celokovovou AEG která není od čínského výrobce je tato zbraň dobrá volba.

TABULKA INFORMACÍ  
Délka zbraně: 69-77cm
Hmotnost zbraně: 2.9kg
Hop-up: Regulovatelný
Zásobník: kovový 300BB
Mechabox: GEN II 6m
Vytvořte si vl